geweldig - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu geweldig - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

geweldig

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

08 Juni 2007 | Spanje, Tríacastela

Hoi lieverdjes,

wat is het hier toch geweldig, en wat is het hier fijn. En wat spreek ik toch goed duits en geniet ik van de landschappen.
id weinig internet en nu vrij laat dus later even een langer berichtje maar even melden dat alles goed met mij is. Dat het vanaf Leon zo´n mooie wandeling is met zulke fijne bijzondere mensen en momenten. Vraag en het gebeurd op de camino. Teveel voorbeelden om zo even op te noemen maar de toevalligheden zijn niet van de lucht.
Zo heb ik gelopen met Stef, een meisje uit Schotland die de zus bleek te zijn van Phil, de jongen waar Nienke ( mijn huisgenootje :-) ) de camino mee heeft gelopen....
hoe raaaaaaar is dat!!!!! nou ja slechts een klein voorbeeld...
ik denk natuurlijk aan jullie, hoop dat alles goed is! Ook met lieve Amy fem en met jullie, er zijn zoveel ooievaars hier! baby´s on the way , he alise!!!
lieve mam, geen zorgen, alles okay en veel mensen om me heen
tot gauw dikke dikke zoen en knuffel Nien

  • 08 Juni 2007 - 22:17

    Alise:

    Hoi, Goed om te horen dat alles goed met je gaat. Hier gaat het ook goed.
    Liefs Alise

  • 09 Juni 2007 - 06:21

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Fijn om weer wat te lezen, het kwam meer omdat je een alternatieve route was gaan lopen op aanraden van Herman en dat je daar helemaal alleen was. Is natuurlijk geweldig om mee te maken maar voor een moeder niet echt een geruststelling........en daarna een aantal dagen geen nieuw bericht meer gezien et voila, zelfs de meest relaxte mama zou dan eens achter de oren gaan krabben. Jullie zijn me nou eenmaal zo dierbaar.Ben blij om te vernemen dat je reis alles blijkt te bevatten wat je mee hebt willen maken en geniet nog maar fijn een poosje. Ik hoop en weet eigenlijk wel zeker dat je de tocht gaat volbrengen. Hele dikke knuffel van je mama.

  • 09 Juni 2007 - 14:34

    Jacha:

    he die nien
    Hier weer een berichtje uit de rijp. Het is hier erg benauwd en gisteravond hele heftige omweer klappen. Verder erg heftige weken gehad voor de klas, moeilijke kinderen maar moet nog even volhouden. Ben vandaag met ries en rolf wezen choppen voor pas en eriks verjaardag, daar gaan we vanavond heen. Wordt vast erg gezellig. Ben wel toe aan de zomervakantie en dan lekker rustig de zwaan opknappen en op vakantie. Verder gaan we nog een twee dagen naar oerol met erik en rolf en misschien pas en loella. Dus mooie vooruitzichten. Ben vorig weekend naar het vondelpark geweest met vriendinnen en heb daar roomeleven en acda en de munnik gezien. Room eleven was geweldig. Aanstaande donderdag ga ik naar de melkweg naar Arabe de palo (weet niet zeker of je het zo schrijft), echt top muziek zou jij ook super hebben gevonden. Ries en chuck zijn ook al weer goed bezig met chuckieshirts en we denken volgend jaar zomer de eerste lijn op de markt te zetten. Dus we zijn vernieuwend bezig. Ben erg benieuwd hoe ver je eigenlijk nog moet zit je al op 3/4 de of op de helft ik heb geen flauw benul.
    Enjoy geniet en lach huil en schreeuw en die scheten lekker vrij laten gaan, schijn je gelukkig van te worden.
    Liefs jacha en natuurlijk richard

  • 09 Juni 2007 - 21:49

    Maaike:

    Hee lieve dappere Nien,
    erg leuk om je verhalen te lezen. Knap dat je het al zo lang volhoud joh!!! Hoever ben je al op je tocht??
    Ik had je nog een mailtje gestuurd naar nieno23@yahoo of is dat niet jou mail adres. Hier in Amsterdam gaat ie goed. Nes en ik gaan de 17e ook naar spanje, twee weekjes naar Andalusie. Heb ik erg veel zin in, nog maar een weekje werken.

    Ik denk aan je he,geniet nog maar lekker van alle mooie grote, kleine dingen om je heen.
    Dikke kus Maaik

  • 10 Juni 2007 - 19:21

    Heidi:

    Klinkt weer helemaal leuk allemaal!
    Ben blij dat je zo geniet, lijkt mij een hele mooie ervaring. (heb je mijn mailtje nog gehad?)

    liefs Heidi

  • 12 Juni 2007 - 17:55

    Marije:

    Hoi Nienke,

    Wat leuk om je verhaaltjes te lezen. Ik vind je echt heel stoer! Geniet van deze bijzondere belevenis!

    Groetjes Marije

  • 12 Juni 2007 - 23:56

    Femke:

    Hallo nien! Ben je er al bijna? Ik ben heerlijk aan het genieten van m'n vrije dagen! Nou ja... aan het opruimen eigenlijk lol. De dokter zegt dat het niet zo heel lang meer gaat duren, ze denkt wel binnen twee weken nu, eek! Ik heb tegen Amy gezegd dat ze mooi nog even moet wachten tot jullie hier zijn hoor! (hopen dat ze niet zo eigenwijs is als d'r moeder.....) Heb heel veel zin om je weer te zien!
    Dikke kus van je zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Tríacastela

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 8987

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: