The goal is the way not the destination - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu The goal is the way not the destination - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

The goal is the way not the destination

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

13 Juni 2007 | Spanje, Santiago de Compostella

Niet te geloven..Ik ben in Santiago...

Gisterochtend hier aangekomen na een marathon paar dagen van respectievelijk 42,40 en 35 km. Wat kan ik zeggen, i just felt like walking...

Het weerzien met een aantal mensen hier en de pelgrimsdienst was zeer emotioneel. Het is alsof je met alle pelgrims ( of je ze nu kent of niet) een band hebt en iedereen voelt hier echt wat er heeft plaatsgevonden de afgelopen weken.
Morgen of overmorgen nog op weg naar Finisterre, de atlantische oceaan of ooit het ; einde van de wereld..
maandag neem ik langzaam de trein weer terug richting Nederland waar ik woensdag begin van de middag dan weer als het goed is aankom.

Als ik de camino zou moeten beschrijven in 1 woord denk ik aan generosity of vrijgevigheid. Geven zonder terug te verwachten maar daarom juist terug krijgen soms in totaal andere vormen. It is the way of miracles, ik geloof opnieuw in wonderen, en nooit meer in toevalligheden....

love you all and miss you all en wat fijn om te lezen hoe het gaat met jullie en leuke vakantieplannen.
En Amy, ik vind de 25ste wel een mooie datum, dus je wacht nog mooi maar even...
;-)
schatjes tot gauw.
xxxxxxxxx

  • 13 Juni 2007 - 14:37

    Mama:

    hoi lieve dochter, heel erg geweldig wat je hebt gepresteerd. Het moet een beetje het olympische spelen winnen gevoel zijn volgens mij en wat jou betreft zal dat dan gaan over spontaan blij zijn met alles wat je in je schoot geworpen hebt gekregen.Gewoon simpelweg gelukkig zijn met het feit dat je op deze mooie aardbol rond mag struinen en je mag laven aan zoveel bronnen van liefdevolle vrijgevigheid.Die je jou kennend,net zo liefdevol weer zult retourneren.
    En wat kan ik anders zeggen dan dat ik vind dat je het echt verdient.
    Ik ben trots op je en na al je enthousiaste verhalen begin ik er ook zin in te krijgen om zo'n camino eens te lopen.Dag lieve lieverd, geniet nog maar even lekker van de laatste dagen daar en ik hoop je woensdag gezond en wel te kunnen omhelzen. Dikke knuffel van je mama en bewonderende groeten van Ger.

  • 15 Juni 2007 - 06:35

    Papa:

    Hoi Nienke,
    helemaal te gek het is een geweldige prestatie en we zijn trots op je,en we hopen je gauw weer te zien.

    veel liefs papa en Joke

  • 16 Juni 2007 - 10:03

    Heidi:

    Echt super knap van je en een hele mooie ervaring die je nooit meer zult vergeten!
    Spreek/mail je snel,

    liefs Heidi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 8988

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: