dikke buik - Reisverslag uit Barrie, Canada van Nienke Oene - WaarBenJij.nu dikke buik - Reisverslag uit Barrie, Canada van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

dikke buik

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 Juni 2007 | Canada, Barrie

HOi hoi!

Vanuit Spanje 1,5 dag weer in Nederland en daarna met het vliegtuig samen met mijn moeder en Ger richting Toronto. Omdat onze eerste vlucht aardig wat vertraging had mistte we onze aansluiting in London maar gelukkig ging er 2 uur later nog een vlucht en konden we daarbij mee!
Danjewel papa en Gijs dat jullie Fem hebben kunnen bellen!!!

en hier zijn we dan, in Barrie in het huis van de Crowe's. En wat een heerlijk weekend tot zover. Het weerzien met Fem was natuurlijk emotioneel en wat een ongeloofelijk mooi gezicht die ronde grote buik. Ik kan niet ophouden met aanraken hahahha. Gelukkig vindt Fem het niet erg hihi. Ze ziet er onwijs goed uit, is verder niet zo veel aangekomen en rent nog rond alsof ze geen extra gewicht heeft mee te dragen! En dat terwijl ze deze week al is uitgerekend! Kortom het gaat goed met haar en ook met Donny en Ashton (zijn zoontje). Gister zijn we bij een hockey wedstrijd van Ashton gaan kijken ( hij is helemaal gek van hockey) en heb ik net als vandaag al flink tante gespeeld. Hockey oefenen, lange avonturen wandelingen, het hoort er allemaal bij. Wat een energie heeft ie en wat een ideeen en fantasie. Heerlijk hoor! Ze wonen samen in een schattig huis en samen met de 2 honden, 3 katten, 3 cavia's en een soort hagedis is het hier een gezellig beestenboel. mmmmmm waar ken ik dat toch van :-), misschien een herinnering aan vroeger bij ons thuis hahaha.
Verder heb ik mijn ogen al weer uitgekeken in de absurd grote supermarkten, is het hier warm (yes!!) en ben ik nog wat aan het bijkomen van de jetlag. WE are having fun!

kus voor jullie allemaal en hoop dat alles goed is met jullie!

Jach hoe was Oerol? En Maaik hoe is jullie vakantie?? En pap, hoe is het in Turkije??! Nienke is de wc al weer gemaakt???
xxxxxxxxxxxx Nien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Barrie

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 8985

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: