terug van finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu terug van finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

terug van finisterre

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

17 Juni 2007 | Spanje, Santiago de Compostella

Hoi schatjes,
Hoe is het?

Ben uiteindelijk lang lang verhaal niet lopend naar finisterre gegaan maar met de bus. Geweldig goed gevoel, losgelaten en deze camino ´afgesloten´ alhoewel..hier begint het pas...
tot woensdag!
xxxxxxxx love Nien

• 17 Juni 2007 - 15:43

Mama:

Oeps, dit zijn wel raadselachtige woorden die ik nu lees, hier begint het pas..........
    Tot woensdag, doe voorzichtig en ik hou van je, dikke knuffel voor de terugreis, mama.

• 17 Juni 2007 - 16:50

Nienke:

Hey Nienke! Aan je woorden te horen heb je een indrukwekkende tocht gehad. Geniet nog even deze laatste dagen in Spanje. Ik kijk er erg naar uit om je weer te zien. Ben super benieuwd naar je verhalen. Tot woensdag!!(Ben laat thuis ivm met cursus) Knuffel, Nienke

• 17 Juni 2007 - 19:12

Anne:

Ha Nien,

Ben benieuwd naar al je verhalen! Stoer hoor dat je hem helemaal bent uitgelopen. Wil je mij je tel.nr mailen? Mijn telefoon heeft het begeven en zou je graag nog even bellen voordat je naar je zusje vertrekt!

goeie terugreis alvast,
    Dikke zoen van Anne

• 18 Juni 2007 - 11:46

Femke:

hey nien, knap hoor dat je het helemaal gedaan hebt!:) Je bent nu denk ik alweer onderweg naar huis, als je thuis komt kun je mij dan alsjeblieft even jullie vluchtnummer en hoe laat jullie aankomen mailen? Is wel zo handig voor het ophalen ;) Love you en tot over een paar dagen!!
    Dikke kus van fem.

• 18 Juni 2007 - 14:23

Jacha:

lieve Nien SUPER DE PUPER echt knap
    Helaas kan ik je woensdag niet verwelkomen in Nederland ben namelijk op terschelling Oerol. Maar hopelijk spreek ik je als je weer terug ben van je zussie
    liefs jacha
    Ik mis je wel hoor Het is wel lang.