sandalen of schoenen - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu sandalen of schoenen - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

sandalen of schoenen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

29 April 2007 | Nederland, Bussum

Even was ik aan het twijfelen geslagen. Mijn Iowa's ingelopen en wel toch maar te voet op de good old Teva's (voor de schoenleken onder jullie; Iowa is het wandel en bergsport schoenen merk, Teva's zijn de door elke zelfrespecterende backpacker gedragen sandalen)??!! Want zijn de Iowa's, mooi en gebruiksvriendelijk weliswaar, toch niet veel te warm en zwaar?!
Ja mensen dat zijn de dilemma's van de gemiddelde camino ganger zo vlak voor de grote tocht.
Vandaag bij het lopen op mijn teva's een zeurend riempje, schurend zand onder mijn voetzolen. Zie daar het antwoord heeft zich aangediend. Iowa here we come ;-), be prepared!
Nog maar 11 nachtjes....

  • 08 Mei 2007 - 10:02

    Alise:

    Spannend!! Ik verwacht wel dat het je gaat lukken en dat je hem helemaal gaat uitlopen! Liefs Alise

  • 09 Mei 2007 - 10:39

    Nienke:

    He Nienke!!! How is life on the Camino?? Ben je goed aangekomen? En hoe bevallen de eerste dagen? Ik ben superbenieuwd!! Ben je al moe van het "ola" zeggen ;-)? En van het gesnurk 's nachts? En van de plakkende rugzak op je rug? ;-)Ik wens je een geweldige tocht! Bedankt voor je reactie op mijn site. Ik zit ondertussen op mijn 8e detoxdag. Op naar dag 10, en dan ... thais eten!!!! Kan niet wachten. Zet 'm op met wandelen. Liefs, Nienke

  • 13 Mei 2007 - 12:02

    Herman:

    Hallo Nienke, hoe zijn de eerste dagen bevallen? Gelukkig heb je toch gekozen voor je degelijke wandelschoenen. Die had ik ook gebruikt vorig jaar. Dat is wel heel belangrijk want je schoenen zijn je beste gereedschap op de Camino. Bergschoenen kunnen wel heel warm zijn maar als je ze goed ingelopen hebt, doen ze hun werk onder alle omstandigheden en dat is heel belangrijk als je zo'n 850 km voor de boeg hebt. Dat was even een korte reactie van mij. Ik hoop spoedig te lezen hoe de eerste étappes bevallen zijn. Veel liefs en buen Camino!!

  • 13 Mei 2007 - 13:14

    Mama:

    Hoi lieve dochter,
    Vandaag is het moederdag en moet ik even extra aan jou, mijn oudste denken.
    Ben onwijs trots op je en weet dat je alles in het werk zult stellen om deze tocht te volbrengen.
    Liefs en bewondering van je mama.

  • 14 Mei 2007 - 13:33

    Marije:

    He Nienke,

    Wat ontzettend stoer van je zeg, dat je deze tocht gaat wandelen. Heel veel succes, ik zal aan je denken!

    Groetjes Marije

  • 14 Mei 2007 - 13:56

    Jannie (tante):

    He Nienke, ik hoop dat het goed met je gaat. Enne....zet 'm op he!
    Liefs Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bussum

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 8981

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: