en we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu en we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

en we gaan nog niet naar huis...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Mei 2007 | Nederland, Bussum

Hoi hoi!
Eindelijk een teken van leven van jullie caminoganger :-)
Bedankt voor de lieve reacties al!

Jeetje waar moet ik beginnen..
Het gaat goed met mij haha. Het is leuk, spannend, eng, vermoeiend, mooi, prachtig, genieten, tot het uiterste gaan en nog zo veel meer. Heb nu inmiddels 4 dagen gelopen en mijn lichaam begint volgens mij te wennen..al moet ik wel zeggen dat ik savonds nog steeds moe aankom en mijn schouders zeuren. Ik heb inmiddels ook al iets meer dan 100 km gelopen. Ja en dat door zon en regen. Wauw en spanje is mooi, en lieve mensen, iedereen zorgt goed voor elkaar, iedereen zijn eigen verhaal. Jong maar vooral ook oud. Geen blaren tot nu toe :-) En mama moest natuurlijk gister aan je denken op moederdag! En Nienke ook aan jou en waar je allemaal al hebt gelopen hier enzo. Oh en mam ze hebben hier allemaal van die luiken voor de ramen, zelfs in de verlaten huizen! En hoe is het met jullie allemaal en hoe staat het in Nederland?? Ik kan heel moeilijk beschrijven hoe het hier is.. heb wel al 200 foto´s gemaakt hihi. Een voorstelling. een kerktoren uit mijn raam met daarop 4 ooievaars, beneden in de keuken mensen die in canon vader jacob zingen...probeer zo snel mogelijk ook foto´s hier op de site te zetten!
voor nu iedereen een fijne week en geniet maar een beetje mee!
xxxx Nien

  • 14 Mei 2007 - 18:52

    Chris:

    Hey Nienke,

    Is het weer een beetje oke bij jou? Hier heeft het vandaag af en toe flink geregend. Ik heel erg benieuwd naar je foto's, niet te lang wachten hoor!

    Have fun! ;)
    XX Chris

  • 14 Mei 2007 - 21:21

    Fem. :

    Hey nien!
    Wat leuk te lezen dat alles tot nu toe goed gaat, zet hem op hoor! Ik denk elke dag aan je:) Hier alles goed verder, Love you!
    dikke kus van je zus.

  • 15 Mei 2007 - 05:46

    Jolanda:

    He lieverd!
    Blijf genieten, tis je gegund!!!
    Ik denk aan je!
    En hier komt ie......ieieieeeeeeieieiei!!!!!

    (voor de mensen die nu hun wenkbrauwen optrekken, dit was een superdikke knuffel)

  • 15 Mei 2007 - 07:03

    Mama:

    Hoi lieverd, wat fijn om te lezen dat alles goed met je is.En heerlijk dat het allemaal nog mooier is dan je misschien al had bedacht.
    Gisteren telefoon gehad van je kamergenote in de Ferdinand Bol.Of het oke is dat iemand voor 8 weken zijn intrek neemt in het pand.Ze vertelde dat je er in principe wel akkoord mee bent maar ze wilde het via mij toch even laten weten.
    Dag schatje, loop maar lekker verder, we houden van je en lezen het wel weer. Hier in Diemen is alles oke, Gijs is nog geweest op moederdag met Sanne en een heel leuk boek gekregen en natuurlijk weet ik dat je ook aan mij hebt gedacht.Knuffel van mama en groeten van Ger.

  • 15 Mei 2007 - 15:58

    Dave:

    Hey Nienke,
    Great to see your having a good time. Good luck for the remaining part
    xx Dave

  • 17 Mei 2007 - 23:25

    Ome Ed:

    Die luiken zijn tegen de zonnewarmte, tevens s'winters tegen de koude wind.
    Ook zijn zij voor de veiligheid de mensen daar zijn wel gastvrij maar houden niet van inkijk.

    groetjes en kalmpjes aan dan breekt het lijntje niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bussum

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 8986

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: