only bottled water please.. - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu only bottled water please.. - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

only bottled water please..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

28 Mei 2007 | Spanje, Sahagún

Hallo allemaal,

Jannie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb geen agenda bij me maar volgens mij was het een dezer dagen..!

Fijn weer al jullie berichtjes zeg! En Marieke, heb je al eens aan indonesie gedacht? Of wordt het weer richting zuid-amerika?

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Vandaag is de eerste dag dat ik me weer iets beter voel want had een aardige tummybug te pakken. ofwel een dag alleen maar overgeven. bleh...niet leuk hoor. Gelukkig was ik wel bij aardige mensen in het hostel waar ze me water gaven met citroen, suiker en zout. Ze deden mijn was en een australische vrouw gaf me nog reiki.
Boosdoener is waarschijnlijk het water geweest uit de bronnen. Omdat het dit jaar zoveel regent en er ook een muizenplaag is die de boeren bestrijden met gif is het bron water niet meer zo save...heel veel pelgrims hebben hier al last van gehad!

De dagen hiervoor heb ik aardig wat gelopen en gekletst, onder het genot van de regenbuien haha. Gelukkig begint de zon nu weer wat te schijnen maar met 14 graden is het nog behoorlijk fris. Mind you, prima wandelweer!!

Helaas is mijn camino familie nu een stuk verder op de route omdat ik wat rustdagen moest houden. Ik wacht af wie of wat er nu weer op mijn pad komt. Voorlopig vooral veel hagedissen, muizen en uitgestrekte velden met prachtige bloemen.

dikke kus voor jullie allemaal. mis jullie!!
xxxxxxxx Nien

  • 28 Mei 2007 - 14:23

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Wat naar dat je zo beroerd geweest bent, ik had je graag even willen verwennen maar ben blij dat anderen dat nu gedaan hebben.Ik hoop dat verdere narigheid je bespaard zal blijven en dat je niet teveel moet racen om binnen de tijd die je ervoor uitgetrokken had je camino te voltooien. Ja, Jannie is vandaag jarig, alweer 36, Ger en ik zijn net terug uit Middenbeemster.
    We hadden het er gisteren over of je eigenlijk de tickets voor Canada al toegestuurd hebt gekregen of moet je die ter plekke op Schiphol activeren????
    In dat geval vinden wij dat toch wel een beetje griezelig aangezien wij waarschijnlijk het liefst 3 uur van tevoren al bij de gate willen zitten en jij waarschijnlijk doodkalm een half uurtje van te voren zult komen aanwandelen.hoezo zijn er af en toe verschillen in wat veilig aanvoelt,hahahahaha.
    Dag lieverd, veel beterschap en veel mooi weer ,daar zit je denk ik het meest op te wachten, ik hou van je.
    knuffel van je mama en een groet van Ger.

  • 28 Mei 2007 - 16:53

    Anne :

    Hoi nien,

    vervelend hoor van je buikgriep! Echt balen. En zijn er dan nu nog wel andere mensen met wie je kan kletsen? Toevallig joh dat je moeder met Sanne had gewerkt. Sanne vnd het heel bijzonder en ik vond het leuk om de verhaaltjes zo terug te horen die je moeder had verteld.
    Nou ik hoop dat je je ok voelt en dat je het nog en beetje volhoudt. Je bent al een heel eind op weg! En daarna lekker uitrusten met je familie in Canada. Had al even bij Femke op de site gekeken, de laatste loodjes! Ik heb ook nog een nieuwtje (nee, ik ben niet zwanger haha), maar dat hoor je tzt.
    Nou lieverd, wandel-ze en zet em op nog even!

    Liefs van Anne

  • 28 Mei 2007 - 20:44

    George:

    Hee Nienke!

    Eindelijk heb ik je log gevonden =D Ik heb er echt bewondering voor hoe je dit allemaal doet.

    Het lijkt me een hele bijzondere ervaring, helaas dat zo'n 'tummy bug' erbij hoort. Gelukkig ben je reeds opgeknapt.

    Ik ben nu zelf ook bezig met reisplannen. Italië is voorlopig van de baan; Brazilië, Uruguay en Argentië staan nu op het lijstje. Hopelijk lukt het me daar in september naartoe te gaan.

    Tegen die tijd zal ik je zeker voor survival skills raadplegen.

    Veel plezier met de tocht!

    Groetjes

    George

  • 29 Mei 2007 - 00:22

    Femke:

    Hey nien,

    Bleh wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, ben blij te horen dat je je nu weer beter voelt! Ja hou jij het maar bij bottled water dat lijkt me wel zo veilig!
    Hier gaat alles goed! moet nog twee weekjes werken! (nog negen dagen nu) heb heeeeeeeeel veel zin om je weer te zien en ik denk veel aan je!
    Dikke kus van je zus.

  • 29 Mei 2007 - 17:22

    Heidi:

    Hey lieve Nienke,

    Leuk weer wat te lezen! Vind het maar stoer van je hoor en dan nog ziek geweest ook.... maar gelukkig ben je weer beter!
    Jammer van het weer, verwacht je eigenlijk niet in Spanje he? Wij hadden geluk dat wij er laatst waren, daarna werd het veel minder. Maar troost je, hier is het ook een beetje regenachtig.
    Nou, loopse en geniet lekker van alles.
    Voor je het weet zit je in Canada!

    liefs Heidi

  • 30 Mei 2007 - 10:43

    Jazz:

    hoi nienken
    kus jazz

  • 31 Mei 2007 - 07:48

    Alise:

    Hoi Nien,
    Niet leuk dat zo moest overgeven. Ik hooop dat je je snel weer beter voelt. Knap hoor dat je dit allemaal doet.
    Wij zijn weer terug uit Duitsland. Het was daar heel mooi hoor kwa natuur. Wat een bergen langs de Moezel. We hadden prima weer zo'n 30 graden dus konden we heerlijk wandelen en fietsen in stadjes en dopjes o.a. Cochem, Trier en Koblenze. Helaas hadden we de laatste dagen minder mooi weer en zijn we naar een thermaalbad geweest wat ook erg lekker was. Met de kleine in mijn buik gaat alles nog steeds goed en ik voel me lekker.
    Liefs Alise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sahagún

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 8989

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: