alweer een kilometer en 1,2,3..7 zo gaat ie goed.. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu alweer een kilometer en 1,2,3..7 zo gaat ie goed.. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Nienke Oene - WaarBenJij.nu

alweer een kilometer en 1,2,3..7 zo gaat ie goed..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

18 Mei 2007 | Nederland, Bussum

Hoi lieverdjes, hoe is het daar?? Femmie hoe is het? Hoe gaat alles met Amy? En Gijs, bijna jarig! zal aan je denken.

Leuk hoor die berichtjes van jullie allemaal!

Vandaag precies een week aan de wandel. zo hee wat heb ik al een klapkuiten hihi.
Ik ben nu in een klein dorpje in spanje en het is op het moment siesta tijd. Na een aantal dagen prettig wandelweer zo rond de 18 graden en wat wolken (gelukkig maar 1 dag regen, al hoe wel dat ook niet erg was ..)is het nu warm, verbrandend warm.
Op mijn weg kom ik langs schattige tijdstilstaande dorpjes, wijnvelden, soms lelijke snelwegen en industrieterreinen bergen, gierstwuivende velden en never a dull moment ;0
Ben veel aan het denken, vertel mezelf dan dat ik moet stoppen met denken en denk vervolgens rustig verder hahaha of soms niet, als ik foto´s maak bijvoorbeeld (te veel al hahha). Zoek veel de stilte en alleen zijn op maar klets ondertussen met mensen uit allerlei landen. Er is toch tijd zat!!! Mijn voeten zijn nog okay, paar dagen wel een beetje last van een knie gehad maar dat komt vooral door het vele stijgen en dalen en dat is nu minder.
Plannen te over zo tijdens het wandelen, carrieres, woonplaatsen, wereldreizen, te voet de wereld rond op klompen hihi. ik wandel lekker verder.
tot gauw!!
xxxxxxxxxxxxxxxx en knuffel voor jullie!!

  • 18 Mei 2007 - 13:55

    Jannie:

    Hoi Nienke, tof om te lezen dat alles nog steeds lekker met je gaat.
    Ik hoop dat je snel de foto's aan ons laat zien.
    Kus Jannie

  • 18 Mei 2007 - 14:40

    Jacha:

    he lieve stoere nien
    Dat denken is kun je niet vermijden, probeer er van te genieten. Wat fijn dat je voeten nog goed gaan.Ik wilde graag iets schrijven over wat er hier allemaal gebeurt, maar merk dat dat elke keer weer moeilijk is. Er is een gorilla ontsnapt uit dierentuin blijdorp en inmiddels al weer verdoofd. Hilariteit alom. Verder gaat het in de zwaan en in huisse van de Noort Koppes prima lekker een dagje vrij gehad met hemelvaart. We zijn die dag even cultureel gaan doen en hebben de bunker op de volgerweg neckerweg bezocht, dit was wel even de moeite waard. Verder hebben we dit weekend een bandje uit frankrijk (parijs), wordt zeker weer een toppertje.
    Verder gaat mijn invalwerk afnemen aangezien Bren weer langszaam terug komt. Dus dan heb ik weer even tijd om een baan te zoeken. Dus nu ben je weer even op de hoogte. Enjoy your walking. Geniet van de natuur en de rust en spreek je later weer.
    En ik ben trots op je.
    Liefs Jas

  • 19 Mei 2007 - 08:06

    Heidi:

    Hey Nienke,
    Klinkt allemaal heel leuk, wel een avontuur zo in je eentje hoor! Kan mij goed voorstellen dat je constant aan het denken bent...... Maar goed, geniet lekker van alles. En ik denk aan je!

    liefs Heidi

  • 19 Mei 2007 - 08:45

    Nienke:

    Hey Nienke, wat gaaf om je berichtje te lezen! Ben blij dat het wandelen goed gaat. Zit je ergens tussen Burgos en Leon inmiddels...? Zet'm op!!! Ik heb net een cursus thaise massage gedaan. Het was supergaaf, dus ik wil graag op je oefenen straks ;-) Ik ga vanavond op weg naar Ko Samui, voor de vijfdaagse meditatie retraite.. Ik ben benieuwd... Geniet ze!! Liefs, Nienke

  • 19 Mei 2007 - 14:51

    Papa:

    Hoi Nienke , lekker zo op pad , het is fijn om te horen dat het naar wens gaat. het denken , daar heb je mooi de tijd voor nu en wie weet wat er allemaal uit voorkomt, kan aleen maar zeggen dat ik vreselijk trots op je ben.
    we volgen je .
    liefs Pappa en een knuffel van Joke

  • 20 Mei 2007 - 11:09

    Anne :

    Ha die Nien!
    Net terug van vakantie en zie nu je berichtjes. Heb echt bewondering voor je, hoor! Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van alle indrukken die je opdoet. Kan me voorstellen dat je tijdens het wandelen veel nadenkt. maar dat geeft niet, toch? (Helaas heb je niet altijd controle over wat je geest allemaal doet:):)). Hoop dat je je lekker voelt en ben erg benieuwd naar al je ervaringen. Lieverd, zet em op en veel plezier. We mailen!

    X Anne

  • 20 Mei 2007 - 15:43

    Pas:

    Hee Nieno, wat ben je toch weer lekker aan het avonturieren! Klinkt als een hele mooie onderneming, je doet het toch maar mooi weer even.
    Hier alles in kannen en kruiken, net een paar dagen vrij geweest, veel gedaan, veel gezien en nu even Pas op de plaats op zondag. Vorig weekend weer met de mannen naar Drente geweest voor een weekendje knoppen draaien en slap ouwehoeren en de komende weken gaat er ook vanalles gebeuren; verjaardagsfeestje (waar jij helaas niet bij kan zijn :( ...), stedentripje (weet nog niet waarheen, maar i.i.g. een stuk naar het zuiden), rondje om Texel ( = catamaran race, Richard en Dumas doen mee), Oerol en nog veel meer. Geniet van je toch en houd ons op de hoogte!

    X P

  • 20 Mei 2007 - 17:00

    Mama:

    hoi lieve dochter, goed van je dat de eerste week zonder al teveel voeten-ellende voorbij is gegaan. Twee dagen geleden contact gehad met de verloskundige die net als jij bevriend is met Anne. Wat voelde het goed om van haar te horen dat jij een geweldige meid bent, wat ik natuurlijk al lang wist. Ze was blij dat ze me heeft leren kennen omdat Anne blijkbaar altijd nog met veel verve en passie over jullie jeugd en de logeerpartijen in huize van oene praat.
    Morgen komt ze weer op controle in het gezin waar ik nu werk en dan gaan we toch weer even 15 minuten kletsen.
    Ik kijk er nu al naar uit.
    Dag schattie, zet hem op en een vette knuffel van je mama en bewonderende groeten van Ger.

  • 22 Mei 2007 - 02:09

    Femke:

    hallo nien, wat fijn te lezen dat je nog lekker aan de wandel bent! Moest bij mezelf even lachen toen ik terug dacht hoe papa en mama ons vroeger altijd op vakantie mee wandelen namen en wij dan altijd alleen maar zeurden dat we terug naar de camping wilden, loop je nou geheel vrijwillig ik weet niet hoeveel kilometer hihi. Ik heb veel bewondering voor je hoor! (ik vind van hier naar walmart lopen al ver....)

    Met mij, Donny, Ashton en Amy alles goed:) Morgen weer naar de dokter, ik hou je wel op de hoogte:) Nog zes weken te gaan... eek! Het komt dichtbij! Ik moet nog drie weken werken en dan ben ik daar mee klaar voorlopig.

    Denken is goed als je maar niet teveel gaat piekeren, denk maar veel aan fijne dingen! Kan niet wachten om je foto's te zien en denk veel aan je!
    Dikke kus van je zus.

  • 22 Mei 2007 - 09:48

    Joke:

    Hoi Nienke,
    Even laten weten dat we aan je denken.
    We hopen dat je volop geniet,en dat de weergoden ook goed mee werken.Geniet van alles wat je ziet en doet,we leven met je mee.
    Hopelijk zijn je voeten nog steeds oké.
    Liefs en een knuffel, van je vader en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bussum

Nienke

Even weg van de bekende weg. Een lange nieuwe weg. De weg naar Santiago.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 8984

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 04 April 2014

Osho style...

09 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: